התקשר עכשיו
  • PlanesTopBanner
  • FNA Banner Air Texi 1220x300pix New3.ai
  • Fna Banner Haifa 1220x300pix
  • FNA Banner Air Crew 1220x300pix New3.ai
  • FNA Banner Privet Pilot 1220x300pix New3.ai
  • FNA Banner One Day Pilot 1220x300pix New4.ai
  • FNA Banner Romantic 1220x300pix New3.ai
  • FNA Banner Parts 1220x300pix New3.ai
  • FNA Banner School Mobile 350x200pix New.ai
  • FNA Banner Romantic Flight Mobile 350x200pix New.ai
  • FNA Banner Privet Pilot Mobile 350x200pix New.ai
  • FNA Banner Parts Mobile 350x200pix New.ai
  • FNA Banner Pikadon Mobile 350x200pix New.ai
  • FNA Banner One Day Pilot Mobile 350x200pix New.ai
  • FNA Banner Havaya Mobile 350x200pix New.ai
  • FNA Banner Air Taxi Mobile 350x200pix New.ai
  • FNA Banner Air Crew Mobile 350x200pix New.ai
  • FNA Banner 3 Plaines Mobile 350x200pix New.ai
טיס לומדים מהטובים ביותר!

חייגו 09-9577717
או השאירו פרטים
ונחזור בהקדם


קורס טיס עם הטובים ביותר!    חדש - טיסות חוויה גם מהצפון בחיפה

ארז שטיימן, בן 26, גר בהרצליה

טייסים מספרים

ארז שטיימן, בן 26, גר בהרצליה
כיום אני סטודנט לתואר שני בממשל דיפלומטיה ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי הרצליה ומכהן כסגן יושב ראש אגודת הסטודנטים. לפני כ-4 שנים הוצאתי רישיון טייס פרטי ממש בצמוד לשחרורי מן הצבא. לאחר מכן המשכתי להגדר מכשירים ובימים אלה אני מסיים את השלב התאורטי של הרישיון המסחרי. להיות טייס היה חלום ילדות שלי. לקראת הגיוס זה ירד מהפרק בגלל שהחלטתי לצאת לשנת שירות ולהיות חבר בגרעין נח”ל.

לאחר שהשתחררתי דווקא סבא שלי, מאיר קרימולובסקי, לקח אותי לטיסה עם המדריך שלו, גדי אדן, ואפשר להגיד שהתאהבתי מחדש. ובאמת אחרי 7 חודשים כבר היה לי רישיון מיד. חוץ מזה, גם שאני לא טס באוויר אני נהנה לטוס בסימולטורים במחשב. פשוט כיף חיים.

מבחינתי FNA זה סוג של בית. האווירה מאוד משפחתית ותומכת וישנו ניסיון אמיתי לייצר חיי קהילה מעבר להתעסקות השוטפת בטיסות.

גיא מאיר

טייסים מספרים

אני בן 26 מת”א, סטודנט למנהל עסקים ומימון.
מגיל קטן נהניתי לטוס בסימולטורים במחשב והעובדה שאני גר קרוב לשדה תעופה רק קירבה אותי לנושא עוד יותר.
כמו רבים וטובים רציתי להתקבל לחיל האויר אבל לא הצלחתי בגלל מספר בעינים.
מאז החלום קצת התרחק וכך גם אני מעט התרחקתי מעולם התעופה.
לאחר שחרורי מצה”ל טסתי “לטיול הגדול” בדרום אמריקה ושם באחת הטיסות החלטתי שוב שאני רוצה לעשות את זה.
שחזרתי לארץ ביררתי לגבי המסלול האזרחי וכך הגעתי למדריך שלי, גדי אדן, לאחר שתי שיחות טלפון קבענו להפגש לטיסת היכרות ומשם כמובן כבר לא הייתה דרך חזרה.
גדי כמובן ליווה אותי לאורך כל הדרך ביחד עם הצוות המסור של FNA שתמיד נמצא שם לעזור בכל נושא ועניין.

כיום אני טייס פרטי ובצעדים ראשונים בדרך אל הגדר מכשירים.

איתמר

שחר מאיר, בן 26, עובד בהייטק.

טייסים מספרים

בנוסף לטיס אני מתעסק גם במוזיקה (גיטרה ושירה), ואוהב מאוד שפות.

הרגע שבו מטוס ששוקל כמה מאות טונות יכול פשוט להרים את האף ולטפס לאוויר כאילו שהוא לא שוקל כלום תמיד ריתק וסקרן אותי – איך זה עובד? איך זה קורה? איך זה יכול להיות??

תמיד הייתי תחת הרושם שמי שלא היה בצבא בחיל האוויר לא יכול לטוס, עד שיום אחד הבנתי שאולי זה לא נכון, שהרי בעולם תעופה זה מקצוע אזרחי, והתחלתי לברר איך אפשר לעשות רישיון טיס, מה זה אומר, איך עושים את זה.

לצערי לא היכרתי אף אחד שיש לו רישיון טיס אז זה היה די קשה, עד שהגעתי לגדי, המורה שלי ב-FNA, שבשיחת טלפון לא מאוד ארוכה הסביר לי את כל התהליך מתחילתו ועד סופו, ובאותו רגע זה פשוט היה נשמע לי כמו חוויה מדהימה שאני חייב לעבור.

הצעד הבא היה לעשות טיסת היכרות עם גדי, טיסה קצרה של חצי שעה שזאת בעצם הייתה הפעם הראשונה שהטסתי מטוס, והיה ברור לי שמשם אני הולך עם זה עד הסוף!

אביגיל בר-אשר

טייסים מספרים

אני עובדת בניהול מוצר, שיווק ומכירות בחברת היי טק (בשביל הפרנסה), ומנהלת בית-כנסת אורתודוקסי-פמיניסטי בירושלים (בשביל הנשמה).
וטייסת.
אני, כמו רבים אחרים בעסק, נולדתי לטוס.

כשהגיע הזמן להתגייס, היה לי ברור שהמקום בשבילי הוא קורס טייס, אבל צה”ל, בזמנו, לא קיבל נשים לקורס טייס. עזבתי את העניין, אבל באיזה מקום אצלי בראש, הג’וק נשאר. וכעבור אי אילו שנים, התעורר מחדש. משכתי את העניין הרבה זמן… אולי אני לא באמת אוהב את זה?

לאחר שנה-שנתיים של מחשבות קבעתי סוף-סוף טיסת היכרות. תדריך קצר על הקרקע, הכנות במטוס, ריצת המראה ו…ניתוק! וואו – למה חיכיתי כל-כך הרבה זמן? מדהים!!!
משם היה רק כיוון אחד אפשרי, ולאחר כשנתיים הוצאתי את רשיון הטייס הפרטי.

את כל הדרך עברתי ב-FNA, עם הצוות הידידותי והתומך, שמייעץ בכל עניין, ותמיד מפרגן.
את תחילת הלימודים עשיתי עם גיל זיסמן (היום טייס באל-על) ואח”כ המשכתי עם גדי אדן, מדריך שליווה אותי כל הדרך אל הרשיון, דרך ההסבה ל-172, ומלווה אותי גם היום. תמיד מוכן לעזור, לייעץ, ולטוס יחד. חדור באהבת הטיסה ורוצה להנחיל אותה לדור הבא.
דרך FNA ודרך גדי פגשתי טייסים נוספים, מה שמאפשר שיתוף של ידע ועצות, טיסות משותפות, ועוד.

ומה הלאה? השמיים הם הגבול!

ברוך שפיגל

טייסים מספרים

ברוך שפיגל
אני בן 40 נשוי לגתית ואבא ליובל בן 11 שחר ורועי התאומים בני 9 ועמיתי החמוד בן שנתיים.
מחזיק ברשיון טייס משנת 96.
מגיל 11 חלמתי להיות טייס בצה”ל חשבו אחרת… אבל בכל זאת, לאחר השירות הצבאי מימשתי את החלום.
למדתי בחברת כנפי פז בחיפה. (גרתי בקריות באותה תקופה) בחרתי להפסיק לטוס בשנת 2002 כשהתבשרנו על התאומים שבדרך.
בשנה שעברה החלטתי לחזור לטוס וחידשתי את הרשיון בעזרתו האדיבה ובהדרכתו הנעימה והמקצועית של הטייס והמדריך הראשי שאול אבני.
גם בתקופה הארוכה שלא טסתי תמיד נשארתי מחובר לתעופה (מחלה חשוכת מרפא..) הייתי חבר פעיל וגם חבר צוות הנהלה בקהילת חובבי הסימולטורים בישראל – VATIL.
FNA היא חברה שכיף ללמוד לטוס בה ולשכור בה מטוסים. היחס תמיד נעים ואדיב. זכורים לי לטובה הפרגון הסבלנות ואורך הרוח של כל צוות FNA בתקופה שבה ניסיתי לקבוע תאריך מתאים למבחן מעשי לקראת חידוש הרישיון. תאריך שנדחה פעם אחר פעם. למרות שאני אישית הרגשתי לא נעים להתקשר כל פעם ולבטל טיסה מעולם לא שמעתי אפילו צליל של מורת רוח בעקבות הביטולים – להיפך: רק הבנה ועידוד לקראת הפעם הבאה.

אנני גרוס

טייסים מספרים

כמו כמעט כל טייס מגיל קטן רציתי להיות טייסת ולכן הלכתי לחוג טיסנאות אבל בשנות השבעים אמרו לי “זה רק לבנים” אז אחי הלך לחוג היה מגיע הביתה ואני היית בונה לו חלק מהטיסנים (בכל זאת זה היה חוג שלו).

לימים גדלתי וגם אני התחלתי לחשוב עם כל הסטיגמות והלכתי להיות דיילת אוויר באל על, זה המקסימום שאוכל להגיע.

וביום בהיר אחד פגשתי את הטייסת הראשונה באל על – ואז ידעתי, אם היא יכולה אז גם אני!!
היא הייתה המנטור שלי בתחילת הדרך כיום היא חברה מאוד טובה, היא מטיסה את הג’מבו ואני לקראת סיום רשיון מסחרי FNA.

טיס לומדים מהטובים ביותר!

חייגו 09-9577717
או השאירו פרטים
ונחזור בהקדם


טיס לומדים מהטובים ביותר!

חייגו 09-9577717
או השאירו פרטים
ונחזור בהקדם


© כל הזכויות שמורות ל- F.N.A פקס. 09-9548691 טל. 09-9577717 fna@fnaviation.com